NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Maak het verschil met uw customer service

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u bepaalt die mee, of u nu IT-technicus, back office of helpdeskmedewerker bent. Ontdek in één dag hoe u een wezenlijk verschil maakt, met deze opleiding voor aftersales. Het recept voor onovertroffen customer service? Communicatie Een succesvolle customer service denkt op élk moment aan zijn klant. Hoe? De docent neemt u
Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep en toelatingsniveau
customer service of medewerkers van een klantendienst helpdeskmedewerkers dienst-na-verkoop-medewerkers iedereen die met klanten in contact komt in een aftersales-fase.
Taal
NL
Duur opleiding
1
Opleidingsdata
Startdatum: 2/03/2021   
Tijdstip
Opleidingsuur
Plaats
Bluepoint Brussels
A. Reyerslaan 80
1030 Brussel
België
Max. aantal deelnemers
24
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Neen
Individuele prijs
€ 806 excl BTW
Groepsprijs
Enkel individuele prijs mogelijk

NCOI Learning (voorheen Kluwer Opleidingen)

Telefoon
+ 32 15 79 16 40 met onze groeten
Adres
Motstraat 30
2800 Mechelen
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

NCOI Learning (voorheen Kluwer Opleidingen)

Maak het verschil met uw customer service


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

do 1+8+15+22/10: L&D Talks

do 3+10+17/12/2020: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be