NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening

Klanten worden almaar kritischer, mondiger en ongeduldiger. En via internet vinden ze zonder moeite de weg naar uw concurrenten. Hoe zorgt u ervoor dat ze toch voor u kiezen? Prijsverlagingen zijn niet duurzaam, productverbeteringen moeilijk en tijdrovend. Zet liever in op een optimale klantentevredenheid en klantenervaring. Dat levert u een blijvend competitief voordeel op. Hoe? Door de best practices van service design te volgen. U ontdekt ze tijdens deze opleiding. Service design, dat is letterlijk: het ontwerpen van diensten. Maar wat betekent dat dan precies? Dat uw organisatie maxi
Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep en toelatingsniveau
De opleiding ‘service design’ is er voor iedereen die op zoek is naar praktische inzichten rond de bevordering van optimale klantentevredenheid en klantenervaring: Service directors Operationele servicemanagers Businessmanagers Procesmanagers Kwaliteitsmanagers Enige ervaring rond operationeel servicemanagement is wel vereist.
Taal
NL
Duur opleiding
2
Opleidingsdata
Startdatum: 7/12/2021   
Tijdstip
Opleidingsuur
Plaats
Novotel Brussels Airport
Bedrijvenzone Diegem-Vuurberg Leonardo Da Vincilaan 25
1830 Diegem
België
Max. aantal deelnemers
10
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Neen
Individuele prijs
€ 1506 excl BTW
Groepsprijs
Enkel individuele prijs mogelijk

NCOI Learning (voorheen Kluwer Opleidingen)

Telefoon
+ 32 15 79 16 40 met onze groeten
Adres
Motstraat 30
2800 Mechelen
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

NCOI Learning (voorheen Kluwer Opleidingen)

Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

do 3+10+17/12/2020: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be