NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Omgaan met moeilijke klanten en klachten

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige klant je trouwste supporter. Hoe je dat doet, leggen we uit in deze opleiding. We staan stil bij de verschillende aspecten van klachten en geven concrete tips om er op een constructieve manier mee om te gaan. We gaan aan de slag met bestaande cases uit de dagelijkse praktijk.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

Syntra Bizz

Telefoon
Bel 078 15 40 05 met onze groeten
Adres
Borsbeeksebrug 32
2600 Berchem
Route
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

Syntra Bizz

Omgaan met moeilijke klanten en klachten


Aanvrager





Facturatiegegevens








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be