NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Strategisch account management

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen tussen specifieke wensen van uw klant en de mogelijkheden van uw bedrijf. Strategisch Account Management is hierbij een absoluut hulpmiddel. Account management vraagt echter een totaal andere aanpak waarbij de klant centraal staat. U heeft er alle belang bij uw ‘Accounts’ die aandacht te geven die ze verdienen.
Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep en toelatingsniveau
Deze training leert u hoe u als account manager de drie cruciale rollen die u speelt, optimaal kunt invullen. U bent immers Strateeg en Business planner, maar eveneens verkoper en Relatiemanager en evenzeer projectcoördinator op het snijvlak van klant – leverancier.
Taal
NL
Duur opleiding
2 dagen gedurende 1 week
Opleidingsdata
Startdatum: 8/10/2020   Einddatum: 9/10/2020
Tijdstip
Voormiddag, namiddag
Opleidingsuur
In de voormiddag van 09:00  tot  12:30
In de namiddag van 13:30  tot  17:00
Plaats
Auberge du Pêcheur
Pontstraat 41
9831 Sint-Martens-Latem
België
Max. aantal deelnemers
20
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Individuele prijs
€ 1295 excl BTW
Groepsprijs
Enkel individuele prijs mogelijk

IFBD - Institute for Business Development

Telefoon
+ 32 50 38 30 30 met onze groeten
Adres
Zeeweg 155
8200 Brugge
Email
Website
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

IFBD - Institute for Business Development

Strategisch account management


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

03/09: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be