NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Zaken niet persoonlijk nemen – veerkrachtige communicatie en feedback zonder drama

Neem jij commentaar soms recht in het hart en schiet je in de verdediging? In deze inspiratiesessie ontdek je waarom je dingen persoonlijk neemt en hoe je ego je wil beschermen. Je leert fight-flight-freeze bij jezelf herkennen, je focus verleggen van gekwetst gevoel naar de intentie en behoefte van de ander, en mild te zijn voor je eigen gevoelige plek. Resultaat: rustig blijven, heldere communicatie en feedback zonder uit je lood te slaan.
Werkvorm
Lezing
Doelgroep
Voor teams, medewerkers en leidinggevenden die sterker willen staan bij kritiek, feedback en spanningen. Ideaal voor organisaties die rustiger communiceren en minder defensie willen. Groepen 12–500.
Doelen
Je leert:
-waarom je iets persoonlijk neemt.
-fight, flight, freeze: 3 mogelijke reacties uit je reptielenbrein wanneer je iets persoonlijk neemt.
-hoe je de focus verlegt van je gekwetst gevoel naar de intentie van de ander. Vanuit welke onvervulde behoefte handelt de ander?
-hoe 80% van de 50 000 gedachten die ons brein per dag produceert negatieve, probleemgerichte gedachten zijn.
-dat wanneer je gekwetst bent door wat de ander zei, niet per se betekent dat die woorden ook daadwerkelijk kwetsend zijn.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
Opleidingsdata
Op aanvraag
Adres
In company
Aantal uren zelfstudie
geen
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
500
Individuele prijs
-
Groepsprijs
In overleg

Imboorling

Telefoon
Bel +32 9 278 85 11 met onze groeten
Adres
Regenboog 5 bus 203
9090 Melle
Route
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Imboorling

Zaken niet persoonlijk nemen – veerkrachtige communicatie en feedback zonder drama


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be